خوش آمدید

خوش آمدید

امیدوارم با ذهن سرشار از علم کامپیوتر از این وبلاگ خارج بشین!
خوش آمدید

خوش آمدید

امیدوارم با ذهن سرشار از علم کامپیوتر از این وبلاگ خارج بشین!

آموزش گرفتن عکس با استفاده از حسگر اثر انگشت در اندروید

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید 

 ظهور ویژگی حسگر اثر انگشت ، به عنوان انقلابی در صنعت گوشی‌های تلفن همراه یاد می‌شود.

اسکنر اثر انگشت در برخی از گوشی‌ها، ویژگی‌ها و کاربرد های دیگری هم دارد.


برای مثال در گوشی پیکسل محصول کمپانی گوگل، با استفاده از اسکنر اثر انگشت می‌توانید نوار Notification را به سمت پایین بکشید و یا در گوشی Xiaomi Mi می‌توانید از اسکنر اثر انگشت به عنوان شاتر عکس استفاده کنید.

با این حال ما در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توانید در گوشی‌های اندرویدی، از اسکنر اثر انگشت برای گرفتن عکس استفاده نمایید.


1. شما ابتدا می‌بایست اپلیکیشن Dactyl – Fingerprint Camera را نصب کنید.

2. پس از نصب کردن و باز کردن این برنامه، ابتدا شاهد نمایش‌های اسلایدی برنامه به عنوان خوش‌آمد گویی خواهید بود

3. صفحه اصلی برنامه به شما لیستی از خدماتی که ارائه می‌دهد را نمایش می‌دهد.

4. همچنین شما می‌توانید مجموعه دوربین‌هایی که توسط این برنامه پشتیبانی می‌شود را مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده‌ی دوربین‌هایی که توسط این برنامه پشتیبانی نمی‌شود روی گزینه "Unsupported Apps" ضربه بزنید.

5. بعد از اینکه شما اجازه‌ی دسترسی اپلیکیشن به دوربین گوشی را دادید، شما می‌توانید به قسمت "دوربین" گوشی خود مراجعه کنید.

6. پس از رفتن به قسمت دوربین گوشی، با صفحه‌ی سیاه رنگی مانند عکس زیر روبرو خواهید شد که برای اجازه‌ دسترسی برای عکسبرداری، باید انگشت خود را روی حسگر اثر انگشت بگذارید. دقیقاً مانند باز کردن صفحه‌ی گوشی!5. بعد از اینکه شما اجازه‌ی دسترسی اپلیکیشن به دوربین گوشی را دادید، شما می‌توانید به قسمت "دوربین" گوشی خود مراجعه کنید.

6. پس از رفتن به قسمت دوربین گوشی، با صفحه‌ی سیاه رنگی مانند عکس زیر روبرو خواهید شد که برای اجازه‌ دسترسی برای عکسبرداری، باید انگشت خود را روی حسگر اثر انگشت بگذارید. دقیقاً مانند باز کردن صفحه‌ی گوشی!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.