خوش آمدید

خوش آمدید

امیدوارم با ذهن سرشار از علم کامپیوتر از این وبلاگ خارج بشین!
خوش آمدید

خوش آمدید

امیدوارم با ذهن سرشار از علم کامپیوتر از این وبلاگ خارج بشین!

5 ترفند مفید در word

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید  1- با فشردن کلید Shift + F5 می‌توانید به قسمتی از متن که بتازگی تغییری در آن ایجاد کرده اید بروید. فشردن مجدد این کلیدها شما را به قسمت‌های تغییر یافته قبلی متن می‌برد.


2- اگر فرمت قسمتی از متن را تغییر داده اید،  و حالا می‌خواهید به همان وضعیت پیش فرض Word برگردانید، باید  آن بخش از متن را انتخاب نموده و کلیدهای Ctrl + Spacebar را بفشارید.


3- وقتی می‌خواهید بخشی از متن را انتخاب کنید، باید  کلمه Alt را  نگه دارید و با موس  Drag کنید. این کار باعث می شود عمل انتخاب به صورت مستطیل انجام شود و سرعت شما به طرز چشمگیری افزایش یابد.


4- وقتی در حال تایپ کردن یک متن انگلیسی هستید و به دنبال مترادف یک کلمه خاص می گردید، کافیست نشانگر را در کنار و یا در زیر کلمه مربوطه ببرید و کلیدهای Shift + F7 را فشار دهید. با این کار فهرستی از کلمات مترادف آن کلمه خاص نمایش داده می‌شود.(در واقع تعریف هایی که شرکت مایکروسافت برای مترادف آن کلمه قرار داده است نمایان می شود .مانند اینکه وقتی شما یک متن انگلیسی را غلط تایپ می کنید زیر آن خط می کشد و با راست کلیک و انتخاب درست واژه درست می شود)


5-  در پنجره Print Preview شما می‌توانید پیش از پرینت گرفتن ، پیش نمایشی از فایل خود را ببینید. برای انجام تغییرات در همین صفحه، کافیست روی آیکون Magnifier کلیک کنید تا اجازه تصحیح در متن به شما داده شود.

با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.