خوش آمدید

خوش آمدید

امیدوارم با ذهن سرشار از علم کامپیوتر از این وبلاگ خارج بشین!
خوش آمدید

خوش آمدید

امیدوارم با ذهن سرشار از علم کامپیوتر از این وبلاگ خارج بشین!

دانلودنرم فزار ساخت بازی gamemaker7.0 pro

  

سلام

خیلی وقت بود مطلب نزاشته بودم

و امروز براتون نرم افزار ساخت بازی رو براتون میزارم این نسخش اصلا گیر نمیاد همه دنبالشن ولی بازدید کنندگان این وبلاگ میتونند رایگان دانلود کنند.

سرور های قدیمی ترم هم موجوده اگه در نظرات اعلام کنید که میخواد در وبلاگ آپلود میشه رایج ترین نرم افزار ساخت بازی گیم میکر هست و رایج ترین نسخه 8و استادیو همه سرور هاهم باز تاکید میکنم که دارم خواستید تو نظزات اعلام کنید

برای دانلود به ادامه ی مطلب برید پست های بعدی هم به هک نزدیک تر میشیم

,و در ضمن نرم افزار همین جوری کم حجمه واسه ی اینکه راحت باشیدبه خودم سختی دادم و یه فایل وین رر درست کردم

لینک دانلود نرم افزار:


http://s6.picofile.com/file/8205200018/game_maker7_www_talashhacker_blogsky_com_.rar.html











نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.